środa, 13 listopada 2013

Naleśniki bezglutenowe z mąki ryżowej

       Ostatnio robiłam naleśniki z mąki kukurydzianej, a dzisiaj wypróbowałam przepis na naleśniki z mąki ryżowej. Korzystałam z przepisu, który znajdziecie TUTAJ

       Wyszły zdecydowanie lepsze niż z mąki kukurydzianej. Były elastyczne, delikatne i co najbardziej lubię, udało się zrobić cienkie :)  





PRZEPIS (na 7 sztuk):

SKŁADNIKI:
1 szklanka mąki ryżowej
170 ml mleczka kokosowego
100 ml mleka roślinnego, ja użyłam z orzechów laskowych
0,5 szklanki wody
można zamiast mleka kokosowego użyć 250 ml mleka roślinnego np:migdałowego, owsianego itp
2 jaja




1.Wszystkie składniki dokładnie mieszamy, możemy dodać więcej mąki, jeśli ciasto będzie zbyt rzadkie. Smażymy na patelni beztłuszczowej. 



2. Ja podałam z serkiem, rodzynkami, bananem, kiwi i orzechami




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz