wtorek, 16 września 2014

Ciasto czekoladowe z cukinią


Zastanawiałam się ostatnio z czego mogę zrobić ciasto...i proszę...coś takiego mi się udało zrobić :) Zainspirowało mnie "Zdrowie na widelcu" ;)

Na zdjęciu już jak widać po pierwszej degustacji zostały tylko okruszki ;)
  




PRZEPIS:


Składniki:

1,5 kubka mąki jaglanej
6 łyżek ksylitolu lub 5 łyżek miodu lub 4 łyżki stewi
4 łyżeczki naturalnego kakao
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 łyżeczka cynamonu
szczypta soli
7 łyżeczek siemienia lnianego
7 łyżeczek wyłuskanych pestek dyni
pół szklanki oleju
1 szklanka wody (ja dodałam mleko roślinne)
2 jajka
około 1,5 kubka startej cukinii


1. Kaszę mielimy na mąkę.



2. Dodajemy do kaszy suche składniki




3. Ścieramy na tarce cukinie. Dodajemy do suchych składników.


4. Dodajemy wszystkie mokre składniki i dokładnie mieszamy.



5. Wlewamy do blachy. Pieczemy w 200 st.C przez 40 minut


...i GOTOWE !!!

Świetnie smakuje z polewą czy właściwie czekoladą z awokado (przepis tutaj)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz