środa, 11 listopada 2015

Batony musli z bananem, orzechami i odżywką białkową

Dawno dla Was nie wrzucałam nowych przepisów. Wszystko dlatego, że duuużo się dzieje u mnie w pracy i niestety nie mam za dużo czasu na pisanie nowych postów, chodź Wam obiecałam, że coś napiszę o moim doświadczeniu z dietą wegetariańską czy też o posiłkach do pracy....

Dzisiaj miałam trochę więcej czasu i upiekłam takie batoniki na przekąski np. do pracy lub na uczelnię :)



PRZEPIS:

Składniki:
2 szklanki płatków owsianych (typu górskie)
2 jaja
2 banany
0,5 szklanki posiekanych orzechów
0,5 szklanki mleka roślinnego
2-3 łyżki nasion słonecznika
2 łyżki siemienia lnianego
2-3 łyżki nasion chia
1 łyżka rodzynek
4 miarki (1 miarka ok 35 g) odżywki białkowej, ja użyłam 

OLIMP Whey Protein Complex czekoladowa
cynamon


1. Banany rozgniatamy widelcem, dodajemy jajka i pozostałe składniki.
2. Wszystko razem dokłanie mieszamy.
3. Wykładamy na blachę, formując kwadrat o grubości około 1,5-2 cm
4. Wstawiamy do nagrzanego pekarnika 180 st.C i pieczemy przez 25 minut



....i GOTOWE!!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz