wtorek, 11 marca 2014

Liebster Blog Award - poznajcie mnie

Właśnie dzisiaj dostałam nominację do Liebster Blog Award od "zdrowiwlodzi". Jest mi niesamowicie miło - "DZIĘKUJĘ" . Przyłaczam się do tej zabawy :)




Wyjaśnię dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą.


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. "

Nominacja od 

1. Dlaczego tak nazwałaś blog? Jest to cała prawda o mnie, czyli ja codziennie żyję dietetycznie :) oprócz postów z ciekawostkami, informacjami o racjonalnym żywieniu i przepisami dietetycznymi ja codziennie żyję "dietetyką", bliskim staram się pomagać i odpowiadać na dietetyczne pytania. Dlatego też taka nazwa :)

2. Najdziwniejsze połączenie smaków/danie jakie jadłaś to... Uwielbiam od jakiegoś czasu kuchnię Tajską, zatem i w niej znajduje się mnóstwo dań i połączenia smaków, które są dla mnie często odkryciem. 
3. Najbardziej motywujące jest dla Ciebie...kiedy, któś na prawdę chce moje pomocy "dietetycznej", to motywuje mnie do dalszego uczenia się z tej dziedziny. Również mój mąż i jego słowa są dla mnie niesamowitą motywacją.
4. Miejsce, do którego chętnie powracasz (nawet myślami)...mój dom rodzinny :)
5. Z dzieciństwa posiłki pamiętasz jako....nie zawsze chetnie zjadane, ponieważ najczęściej obiady gotowała moja babcia i nie zawsze były one trafione w moje gusta, chodź też wiele zwłaszcza od mojej drugiej babci były przeyszne. 
6. Najlepszy z Ciebie kompan do....rozmów i jazdy na rowerze :)
7. Produkty spożywcze, których nie użyjesz w swojej kuchni to...hmmm: maka pszenna, przyprawy typu "Kucharek", śmietan, mleko, pomidory, zwykły, biały cukier...to podstawowe produkty jakiech nie używam. 
8. Dzień jest dla Ciebie...zawsze nowym wyzwaniem, zawsze nowym początkiem u umacnianiem się w swoich przekonaniach :)
9. Prowadzenie bloga to czynność....sprawiająca mi wiele radości i motywuje do prowadzenia zdrowego stylu życia.
10. Złota myśl, która bardzo do Ciebie trafia/bardzo do Ciebie pasuje..." Nic w życiu nie dzieje się bez przyczyny, nie bez przyczyny spotykamy na swojej drodze ludzi, którzy powinni być dla nas nową lekcją..." 
11. Jak zmotywowałabyś/zachęciłabyś kogoś do zdrowego stylu życia? To Ty decydujesz o tym jak wygladasz, jak się czujesz i jakie jest Twoje życie. Zatem chcać wyglądać jak gwiazdy z telewizji nie myśl, że to przychodzi od narzekania i siedzenia przed TV. Zacznij zmieniać swoje żywienie, swój styl życia i nastawianie do niego, a zobaczysz, że inni też zaczną traktować Cię jak gwiazdę :)



Pytania ode mnie:
1.
Czym jest dla Ciebie zdrowy styl życia?
2. Czym się zajmujesz na co dzień?
3. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
4. Dlaczego zacząłeś/zaczęłaś prowadzić bloga?
5. Co najbardziej lubisz jeść?
6. Jaki jest Twój ulubiony  sposób na spędzanie wolnego czasu?
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
8. Jaki masz plan na "swoje życie"? co chcesz robić?
9. Najciekawsza osoba jaką spotkałeś/spotkałaś na swojej drodze? która zrobiła na Tobie ogromne wrażenie.
10. Co doprowadza Cię najczęściej do złości?
11. Co Cię najbardziej cieszy?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz