poniedziałek, 13 lipca 2015

Chleb z ziarnami bez mąki

Po raz kolejny szukałam przepisu na chleb i oto co mam dzisiaj dla Was do zaproponowania. Mam nadzieję, że tak ziarnisty chleb będzie Wam smakował tak bardzo jak mnie :) 




PRZEPIS:

Składniki:
100 g pestek słonecznika
100 g pestek dyni
50 g orzechów (u mnie przewaga migdałów, ale też kilka laskowych)
50 g amarantusa
50 g nasion siemienia lnianego
7 łyżek zmielonego siemienia lnianego
5 łyżek oleju kokosowego
0,5 łyżeczki soli
1,5 szklanki płatków owsianych
1 szklanka wody



1. Wszystkie suche składniki wsypujemy do miski


2. Wlewamy wody i mieszamy dokładnie łyżką


3. Przekładamy do formy i wstawiamy do nagrzanego w 180 st. C piekarnika. Pieczemy 60 minut.


Wyciągamy z formy i czekamy aż ostygnie, aby móc kroić chleb musi być zimny nie bezpośrednio z piekarnika. Najlepiej włożyć go po przestygnięciu do lodówki, wtedy lepiej się kroi i się nie kruszy.

....i GOTOWE !!!






1 komentarz :

Unknown pisze...

Mało apetyczne ale z pewnością robi robotę !!! Gratuluje

Buzki ;*** zapraszam do siebie.

Prześlij komentarz