czwartek, 23 października 2014

Deserki jaglano-bananowo-czekoladowe bez cukru, glutenu, mleka i pieczenia :)

       Mieliśmy ochotę na coś "słodkiego", ale nie chciałam używać oczywiście cukru....więc wymyśliłam takie oto deserki jaglano-bananowo-czekoladowe. Na podstawę użyłam już wcześniej wykorzystanego miksu z daktyli i orzechów. Przepisy z wykorzystaniem spodu orzechowo-daktylowego możecie znaleźć tutaj:  Muffinki, Malinowy deser z kaszy jaglanej, Tofurnik.






PRZEPIS:


Składniki:
100 g kaszy jaglanej
3 banany
250 g daktyli
garść orzechów (może być mieszanka lub tylko jeden rodzaj)
2 łyżeczki karobu (można użyć kakao)


1. Kaszę gotujemy (1 porcja kaszy i 1,5 porcji wody)

2. Orzechy i daktyle miksujemy. Wykładamy na dno foremek

3. Ugotowaną kaszę miksujemy z bananami. Pół porcji wykładamy do foremek, a drugą cześć mieszamy z karobem i wykładamy.

4. Wkładamy do lodówki na około godzinę.





....i GOTOWE!!!






2 komentarze :

Marianna pisze...

Studentko !
Słowo kakao się nie odmienia!!!!

Dietetycznie na co dzien pisze...

Dziękuję...w sumie w mowie "codziennej" używa się odmiany słowa kakao przez przypadki, chodź rzeczywiście nie jest to też w 100% gramatyczne :) ...ale poprawiłam, bo rzeczywiście nie brzmi to dobrze :)
Ps. miło poczuć się przez chwilę znowu studentką, chodź już drugi rok nią nie jestem :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Prześlij komentarz