niedziela, 20 października 2013

Omleciki z płatkami owsianymi

Zastanawiałam się co tu zjeść późnym popołudniem i wymyśliłam coś takiego :) Omleciki z płatkami owsianymi :)



PRZEPIS:

Składniki:
4 jaja
0,5 kubka płatków owsianych (na zdjęciu jest nieco mniej, ale później dodałam i finalnie wyszło 0,5 kubka)
0,5 łyżeczki sody
1 łyżka oleju rzepakowego
cukier wanilinowy


1. Płatki mielimy do uzyskania maki


2. Oddzielamy żółtka od białek i białka ubijamy na sztywną pianę





3. Dodajemy żółtka, cukier wanilinowy, zmielone płatki, olej i dokładnie mieszamy.


4. Wylewamy na patelnie ja dodałam odrobinę oleju, ale tylko na początku, a później już bez tłuszczu smażyłam na małym ogniu.


....i GOTOWE. Ja spożyłam placuszki - omleciki z jogurtem naturalnym i powidłami bez cukru mojej mamy




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz